Tuesday, April 5, 2011

Some quotes 02-03

(3.04)
Es esmu šeit, lai dzīvotu no visas sirds.
/Emīls Zolā/

(2.03)
Spēks nerodas no šaubām, sacelšanās vai ņirgām, tas aug no mīlestības.
/Žanīna Buasāra/

(1.03)
Tas, kurš nemana ļaunumu, ir dumjš, tas, kurš nemana labo, ir nelaimīgs.
/Staņislavs Ježijs Lecs/

(28.02) 
Ar kaunu un godu ir tāpat kā ar apģērbu - jo vairāk tas novalkāts, jo nevērīgāk mēs pret to izturamies.
/Apulejs/

(25.02) 
Vīriešiem esmu atdevusi savu jaunību un skaistumu.  Tagad labāko, kas man ir, - gudrību un pieredzi - dāvāju dzīvniekiem.
/Brižita Bardo/

(17.03) 
Neaizturi to, kas aiziet, un nepadzen to, kas nāk.
/Japāņu paruna/

(8.03) 
Sievietes domā, ka visi vīrieši ir vienādi, un tur ir viņu spēks; vīrieši domā, ka visas sievietes ir atšķirīgas, - un tas viņus pazudina.
/Ramons Gomezs De La Serna/

(14.03) 
Sievietes skaistums ir svarīgāks par prātu,jo vīrietim vieglāk ir skatīties nekā domāt.
/Marlēna Dītriha/

---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ----
Ar arheologu es aprecējos tāpēc, ka viņš bija vienīgais vīrietis, kurš par sievu interesējās jo vairāk, jo vecāka tā kļūva.
/Agata Kristi/

Lai iekarotu sievieti, vītieši sacer brīnišķīgus melus.Lai pamestu sievieti, vīrieši sacer muļķīgus un nejēdzīgus melus.
/Kolete/

Vīrietis ir greizsirdīgs tāpēc, ka pārāk stipri mīl sevi. Sieviete ir greizsirdīga tāpēc, ka nepietiekami mīl sevi.
/Džermeina Grīra/

No comments: